fredag den 25. maj 2007

Status 23-ting

Jeg bliver vist aldrig den store blogger. Det er lang tid siden jeg har skrevet et indlæg og det er ikke noget der falder mig naturligt - endnu.



Men her er hvor langt jeg er kommet med 23 ting. Jeg har fået lagt et par billeder på Flickr, men ikke fået lavet et link til det fra bloggen.



Jeg har været inde på blogmusic og melde mig til og udvælge noget musik, men har ikke fået lavet min lille radiostation endnu.



Jeg synes stadig det er spændende at snuse til de mange nye ting, men f.eks det her med musik det tror jeg ikke bliver mit hit. Jeg vil hellere sidde i min gode stol og lytte til en cd. Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Jeg tror samtidig at de der interesserer sig for at downloade og afspille musik fra nettet selv har helt styr på det rent tekniske og diverse fordele og ulemper. Derfor er det jo rart nok at vide at det eksistere og hvordan det fungere.

Ingen kommentarer: